sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

گلچینی از اس ام اس های عاشقانه جدید خرداد ماه ۹۰

 

اس ام اس عاشقانه

 

پس از تو،خط قرمز می گذارم

پس از هر بی تو، هرگز می گذارم،

مبادا واژه ها دستت بگیرند!

(تو) را در یک پرانتز می گذارم!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


دقایقی در زندگی هستندکه دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی. «گابریل گارسیا»

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

یک بوسه ی دلبرانه تقدیم تو باد
صد واژه عاشقانه تقدیم تو باد
 جان و دل من به لحظه دیدارت
با عشق, خالصانه تقدیم تو باد

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

زخم هایم
 کاش هرگز خوب نشوند
تنها یادگار هایی که از تو برایم مانده

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

من مُرده ام .. به نسیم خاطره ای ، گاهی تکانی می خورم ... همین !!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


در دل که میکنی ضعف هایت ،دردهایت را میگذاری توی سینی و تعارف می کنی که هرکدامشان را که می خواهند بردارند،تیز کنند،،تیغ کنند و بزنند به روحت

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

وقتی که با تو هستم پرواز می کنم من
دل پر زند به سویت وقتی که دورم از تو
 از آسمان جانم با تو فقط پریدم
 بال و پرم تو هستی ، جز تو کسی ندیدم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


او شاخه گل لای کتاب اما من ؟
 از ماه پلی به آفتاب اما من ؟
او سیر تکامل قشنگی دارد
 اینگونه : نقاب ، قاب ، آب اما من ؟

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 sms-jok.royablog.ir

از چهره ی افروخته شمعی داری
پیداست بنای قلع و قمعی داری
با هر کس و ناکسی نشستی جز من
 زیبایی منحصر به جمعی داری .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

دل را چو به عشق تو سپردم چه کنم ؟
 دل دادم و اندوه تو بردم چه کنم ؟
 من زنده به عشق تو ام ای دوست ولیک
 از آرزوی روی تو مردم چه کنم ؟

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  



یکصد و سی بار میزنم دخیل عشق
بعد هر چه باداباد میزنم به نیل عشق
 من فرار کرده ام تا ضریح چشم تو
میدهی پناه من؟ میشوی کفیل عشق؟

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

smstak.com


دل صد آینه را آزردی
 باغ صد خاطره را پژمردی
از دل سنگ خیالت پیداست
زخم احساس مرا نشمردی

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


 در عالم عشق حقه بازی ممنوع
در محضر دل زبان درازی ممنوع
هر گونه سخن به جای عاشق جرم است
از روی هوس شبیه سازی ممنوع

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

هم لاف خاطر خواهی چنگی به دل نمیزند
هم لحن عذر خواهی چنگی به دل نمیزند
تا حرفهای ما از  جنس بغض و نفرت است
لبخند گاهگاهی ام چنگی به دل نمیزند

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

sms-jok.royablog.com


دیگر آن مجنون سابق نیستم
آن بیابان گرد عاشق نیستم

بس کنید اصرار را، بی فایده ست
من برای عشق لایق نیستم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

تمام "امن یجیب" های دلم را
گره زده ام به کلماتت
و روانه‌ی آسمان کرده ام
.
خاتون ِ خوب ِ خواب و خاطره!
من مطمئنم
خدا تو را برای دلم نگه میدارد

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

 

این  روزها

دلگــــــیر  باشی

سگش شرف دارد

تا

دل ،گیـــــــر

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


کسی چــه میــداند امــروز چنــد بار فرو ریختم ..
از دیدن کسی کــه ،
تنهــا لباسش شبیــه به " تــو " بــود!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای ...

من خودم هم عاشق بودم؛ دردت را درک می کردم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود...
 از همان آب هایی که می پرد توی گلو و سالها سرفه می کنیم...

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  


این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست
آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازهٔ تو هستند ....!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

مرابه ذهنت نه....! به دلت بسپار....من ازگم شدن درجاهای شلوغ میترسم ....!!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

بوی پونه می دهد

خاطره تو و مار هم که از پونه..

پس چرا این قدر نیشم می زنند

لحظه هایی که نیستی
....

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست
کسی به جز تو در این روزگار با من نیست
خوش آمدی ... بنشین ... آفتاب دم کردم
که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد