sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

بهترین اس ام اس های عاشقانه

 

 

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه 

 

بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست ،
آه ! بی تاب شدن
عادت کم حوصله هاست

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 www.smstap.blogsky.com

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت،
ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !!
….
تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی …!

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

ادامه مطلب ...

احساسات یک شوهر در نصف شب !!

 
 احساسات یک شوهر در نصف شب !!
 
زن نصف شب از خواب بیدار می‌‌شود و می‌‌بیند که شوهرش در رختخواب نیست، ربدشامبرش را می‌‌پوشد و به دنبال او به طبقه ی پایین می‌‌رود،و شوهرش در آشپزخانه نشست بود در حالی‌ که یک فنجان قهوه هم روبرویش بود . در حالی‌ که به دیوار زل زده بود در فکری عمیق فرو رفته بود...

زن او را دید که اشک‌هایش را پاک می‌‌کرد و قهوه‌اش را می‌‌نوشید...

زن در حالی‌ که داخل آشپزخانه می‌‌شد آرام زمزمه کرد : "چی‌ شده عزیزم؟ چرا این موقع شب اینجا نشستی؟"
ادامه مطلب ...

اصطلاحات جالب و خواندنی پشت کامیون

 

 اصطلاحات جالب و خواندنی پشت کامیون

 

لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن

*

بوق نزن ژیان میخورمت

*

بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد و گفت من بی سوادم

*

پشت یه ژیان هم نوشته بود

جد زانتیا

ادامه مطلب ...

اس ام اس عشقی

واسه اینکه یه گل بخنده حتما باید ابری گریه کنه

من ابر میشم ، تو فقط بخند

 

.
.
.
دلتنگ مباش !!!
قلبم را سایه سار دلت کردم ، غمگین مشو
تمام غم عالم را به جان خریده ام که لبخند آسمانیت ابدی باشد
دیرگاهیست از تو لبریزم
.
.
.
.
دل بسته ام ، مرا از سر خویش وا مکن
از من مرا جدا کن و از خویش جدا مکن
 
ادامه مطلب ...

طرح و شکلهای جالب

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•آپم
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***____________________***
___***_________________***
____*** ______________***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

ادامه مطلب ...

اس ام اس احساسی

پیش آتش دل ، شمع و پر پروانه یکیست
گر به سر حد جنونت ببرد عشق
بی وفائی و وفاداری جانانه یکیست
 .
.
.
.
می دونی فرق تو با فرقون چیه ؟
فرقون خاک می بره اما تو دل می بری
ادامه مطلب ...

بهترین جملات عاشقانه

ادامه در لینک زیر

اس ام اس عاشقانه 

سبدی هست در اندیشه من / که پر از گل بدهم هدیه به تو

غافل از آنکه تو خود نابتری / یک جهان گل بخورد غبطه ی تو . . .

.

.

.

هر جا دلت شکست

قبل رفتن ؛ خودت جاروش کن!

تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره . . .

.

.

.

همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی

یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من . . .

.

.

ادامه مطلب ...

سه داستان کوتاه بسیار زیبا

داستان کوتاه “نسل انسان

روزی دختر کوچولویی از مادرش پرسید:
‘مامان؟ نژاد انسان ها از کجا اومد؟
مادر جواب داد: ‘خداوند آدم و حوا را خلق کرد. اون ها بچه دار شدند و این جوری نژاد انسان ها به وجود اومد.’
دو روز بعد دخترک همین سوال رو از پدرش پرسید.
پدرش پاسخ داد: ‘خیلی سال پیش میمون ها تکامل یافتند و نژاد انسان ها پدید اومد.’
دختر کوچولو که گیج شده بود نزد مادرش رفت و گفت:مامان؟ تو گفتی خدا انسان ها رو آفرید ولی بابا میگه انسان ها تکامل یافته ی میمون ها هستند…من که نمی فهمم!’
مادرش گفت: عزیز دلم خیلی ساده است. من بهت در مورد خانواده ی خودم گفتم و بابات در مورد خانواده ی خودش!!!

ادامه در لینک زیر

ادامه مطلب ...

تاریخچه تقلب

اریخچه‌ی تقلب از جایی شروع میشود که حسن کچل برای نخستین بار به مکتب رفت. از بد ماجرا همان روز امتحان ماهیانه‌ی کودکان فلک بخت مکتب بود . لیک حسن چشمان چپش را بر روی ورقه‌ی همزاد انداخت تا نکتی بس ارزشمند از ورقه‌ی فوق الذکر، دشت کند. این بود که اولین تقلب تاریخ بشری زده شد...
البته این تقلب با روش‌های فوق العاده ابتدایی (البته در مقابل ترفند‌های کنونی) صورت گرفت. بدین ترتیب که حسن با کلی زور زدن تن را تکان داد و خود را به بالای ورقه‌ی همزاد رسانید و خیلی راحت مطالب را دو در فرمود. زان پس تقلب دوران طلایی خود را آغاز کرد. بدین ترتیب که گسترش یافت و مصادیقی متفاوت پیدا کرد. از جمله تقلب‌های رایج تقلبات سر امتحان، دو در کردن غذا از سلف، تقلب در اتو زدن، تقلب در شماره دادن، تقلب در مخ زنی، تقلب در بازی (که از آن به جر زنی تعبیر میشود) را می‌شود نام برد.

حال روش هایی از تقلب در امتحانات را به نظرتان می‌رسانیم:

روش های نوشتاری:
1 نوشتن روی کف پا، پس کله، پشت گوش و...
2نوشتن روی میز، پشت نیمکت، زیر نیمکت، پشت مانتوی دختر جلویی و...
3نوشتن روی دستمال دماغی، پاکت نامه و...
4 نوشتن و لوله کردن تقلب و جاسازی آن در سوراخ‌های مختلفی از جمله دماغ، دهن، فک پایین، دریچه‌ی آئورت و ...

روش های با کلاسی:
1استفاده از ماشین حسابهای مهندسی
2 استفاده از آیینه، موچین، لوازم آرایش، فیلم، عکس

روش های جوادی:
1خر نمودن یک فقره بچه خرخون
2خم کردن سر به روی ورقه‌ی طرف به صورت تابلو.
۳روش شیمیایی:بدین معنی که مراقب را با انواع و اقسام مواد شیمیایی از هستی ساقط کنید و بعد با خیال راحت دست به کار شوید  

توجه:اگر در این امر تبهر کافی ندارید اصلا سمت این کار نروید که عواقبی جز ضایع شدن، اخراج شدن و تابلو شدن ندارد

ساعت و حتی ثانیه زمان مرگ خود را بفهمید !!!

ساعت و حتی ثانیه زمان مرگ خود را بفهمید !!!

برای محاسبه زمان مرگ ادامه مطلب را کلیک کنید

ادامه مطلب ...