sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

اس ام اس احساسی

پیش آتش دل ، شمع و پر پروانه یکیست
گر به سر حد جنونت ببرد عشق
بی وفائی و وفاداری جانانه یکیست
 .
.
.
.
می دونی فرق تو با فرقون چیه ؟
فرقون خاک می بره اما تو دل می بری
 
.
.
.
.
اگر حلقه عشق از طلاست ، حلقه دوستی از وفاست
باوفا !!! یادی از ما هم بکن
.
.
.
.
میدونی چرا هیج وقت صدقه نمیدم ؟ چون میگن صدقه بلا رو از آدم دور میکنه
طاقت دوریت رو ندارم بلا
.
.
.
.
میگن عشق مثل خورشید می مونه
هنوز از طلوعش به حد کافی لذت نبردی که از غروبش دلگیر میشی

.
.
.
.
دوستت دارم بی آنکه بدانی
همیشه به یادت هستم بی آنکه به یادم باشی
همراهت هستم بی آنکه حضورم را 
.
.
.
.
اگه یه روز دیدی صدای قلبت عوض شده و به جای تالاپ تولوپ صدای کلنگ و تیشه میاد
نگران نشو ، مریض نیستی ، من دارم تو قلبت خونه میسازم
.
.
.
.
ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ، ولی برای یک نفر تمام دنیا هستی
.
.
.
.

میدونی بعضی شبا چرا زود صبح میشه ؟

چون خورشید هم دلش برات تنگ میشه

.

.

.

.

کسایی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم
ما گریه می کنیم برای کسایی که به فکرمون نیستن
و ما به فکر کسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد