sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

اس ام اس عاشقانه

sms love %5Bbest2fun.com%5D مسیج و اس ام اس عاشقانه جدید اردیبهشت 

گرچه جدا از تو ولی ، همیشه با تو زیستم

من و تویی نکن که من ، کسی به جز تو نیستم . . .

یعنی گلی که بر سر شاخه ببویمت؟

یا آن شراب نابی و باید بنوشمت؟

اصلاً چه حرفهای مفت که در شعر می زنند!

باید تو را بغل نموده و محکم ببوسمت!

.

.

.

وقتی هستی

همه ‌ی هستی ‌ام را

با لبم

می‌ گذارم روی شانه ‌ات . . .

.

.

.

وقتی دلت با من نیست ، بودنت مشکلی را حل نمی کند . . .

.

.

.

چی باعث میشه یادم بیفتی !؟

به همه بفرست جوابای جالب میگیری !

(اول جواب من )

.

.

.

دیوار ها هم عاشق میشوند، یادگاری ننویسید اگر قصد برگشتن ندارید . . .

.

.

.

به دام آن دو زلفانت اسیرم / غم هجرت نموده سخت پیرم

بود این آخرین حرفم دم مرگ / الهی [... جان] توبمانی من بمیرم . . .

.

.

.

دل کندن اگر کار آسانی بود ، فرهاد به جای بیستون دل میکند . . .

.

.

.

شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه می گذارند

و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب می زند . . .

 

.

.

.

همیشه از فاصله ها گله میکنیم شاید یادمان رفته که

در مشق های کودکی برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود!

.

.

.

دیدی همان یک مشت دانه ی احساسی که پاشیدی

چه طور خیال پرواز را از سر این پرنده پراند؟!

.

.

.

برای من از دور دست تکان نده ، من تو را همین نزدیکی گم کرده ام . . .

.

.

.

باز یقه ام را چسبیده ای…

که برایم شعر بگو،

معشوقه…

شعر تویی

این نوشته ها بهانه اند…

.

.

.

در میان همگان گشتم و عاشق نشدم / تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم  . . .

.

.

.

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم

از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم . . .

.

.

.

آدم به خدا خیانت کرد!

خدا درد آفرید!

غم آفرید!

تنهایی آفرید!

بغض آفرید!

اما راضی نشد!

کمی فکر کرد!

و آنگاه عشق آفرید!

نفس راحتی کشید!

انتقامش را گرفته بود از آدم …!

.

.

.

لاله ی داغ دیده را مانم / اشک از رخ چکیده را مانم

دست تقدیر از تو دورم کرد / گل از شاخه چیده را مانم . . .

.

.

.

یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود / روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود

دیدگانم را چه دانی که دگر سویی نیست / به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود . . .

.

.

.

بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم / گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم

گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی / من در دو جهان غیر شما یار ندارم . . .

.

.

.

معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟

من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟

از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش

چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست . . . ؟

.

.

.

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست / محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست

از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت / که در این وصف زبان دگری گویا نیست .

.

.

.

عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید

هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید  . . .

 

نظرات 10 + ارسال نظر
*تایماز* سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ http://taimaz.blogfa.com

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ


شلام شلام 10000تا شلام..... قشنگ بود... خوجال میشم به کلبه من سربزنید[گل]

محمد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://hamurab.blogfa.com

سلام علی جون خوبی
علی خیلی سرم شلوغه ایشالا از این به بعد بیشتر میام
اومده بودم تبریز خیلی گرم بود

*تایماز* پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://taimaz.blogfa.com

شلام شلام.. سمت چپ صفحه رو نگاه کنید معنی اسممو نوشتما....

مهرناز پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://mehrnaz-joon.blogfa.com

سلام
چیطوری؟خوفی؟
آپیدم بدو بیا

بصیرا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://basi72.blogfa.com

سلام علیرضا جون خوبی؟
آپیم

*تایماز* پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://taimaz.blogfa.com

,___,
[O.o]
/)__)
-"--"-
شلام شلام ۱۰۰تا شلام... ملسی اقاهه ولی من ترک نیستما...
درمورد اسمم و چشمم هم ممنون

*تایماز* جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ http://taimaz.blogfa.com

@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@

باران یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

دیدی که حتی پست جدیدم خیلی نذاشتم چه برسه برم به وبلاگ دوستام سر بزنم
حس و حالش رو نداشتم

مهرناز پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://mehrnaz-joon.blogfa.com

سلام
آپم[چشمک]

باران جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

خب خاطراتم غمگینه چکار کنم خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد