sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

اس ام اس شب بخیر

 

 

اس ام اس شب بخیر  

 

ایکاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم و تو اسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کنی تا خوابت ببرد

شبت به خیر عزیزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز هم شب شدو  و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو  چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار….شب به خیر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه عالمه اس ام اس عاشقانه جدید مخصوص شب به خیر در ادامه مطلب

باز صدا می زنم تو را …. امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده

شب به خیر نازدانه گلم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو بخواب نازنینم ….

به جان تمام دلواپسی هایم قسم،

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود ،

تو بخواب نازنینم ….شب به خیر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم

خوب بخوابی گلم

خوابای رنگی ببینی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم

حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل

چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم
که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن
همه فرشته ها روتو می بوسن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

‌میخوام  وقتی تو  خوابی کنار تو بشینم

اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم

مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم

ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

….وقتی تو خوابی،تو مهتاب…..همه چی با من ،غریبه

….خواب تو یه سقف کوتاه…پشت اون نوری غریبه

….. خواب تو،خواب یه گندم….توی سرزمین عشقه

……خواب یه قصهء خوب….کفشای غمگین عشقه

…. خواب تو خواب گل یاس…خواب یه حسِ ِ نجیبه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه
شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم
منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوابای رنگی بیبینی

خواب دلتنگی نبینی

شبت به خیر ای مهربون

خوب بخوابی عزیز جون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 2 + ارسال نظر
vahid چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.parspic.net

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم سایت

همانطوری که میدانید یکی از کارهایی که باعث میشود تا رتبه و بازدید وبگاه شما افزایش یابد داشتن یک پیج رنک خوب است که وب سایت گوگل آن را بر اساس معیارهای مختلفی به سایتها می دهد.یکی از همین معیارها تبادل لینک می باشد که تاثیر زیادی در گرفتن پیج رنک مناسب دارد.شما هم اکنون میتوانید با مراجعه به سایت ما (پارس پیک) برای این کار اقدام نمائید.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.parspic.net/link
کلیه مراحل در صفحه فوق توضیح داده شده است.

با تشکر و سپاس فراوان
مدیریت پارس پیک
Www.Parspic.Net

باران یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

خوشحال شدم نظرت رو دیدم ببخشید اگه یه مدت نیومدم بهت سر بزنم آخه مسافرت بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد