sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

اس ام اس بوسه

اس ام اس بوسه
Kiss sms
بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند / قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است


بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند / تارموی توست اما ریشه ی عمر من است . . .

.

.

.

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم !


.

.

.

1 بوس

۲بوس

۳بوس

۴بوس

۵بوس

….

بسه دیگه بوسم نکن مرسی !!!

.


.

.

ببخشید ، میشه یه بوس بندازی !؟

” کانون بوس ندیده ها ! “

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

عزیزانى که اس ام اس ندارند بوس هم پذیرفته میشود


آدرس اینترنتى ما،دبلیو دبلیو داد،داد داد نداد به زور مى بوسیم.


.

.

.

پیامک بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

به یک فرشته گفتم:برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس!!

فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده!!

به فرشته گفتم: معشوق مرا بوسیدی؟! فرشته گفت:

نه نشد !! به فرشته گفتم:چرا؟

فرشته مهربون گفت:دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسن !

.

.

.

اس ام اس بوسه ، پیامک بوس ، sms boos

یکی در آرزوی دیدن توست

یکی در حسرت بوسیدن توست

ولی من ساده و بی ادعایم

تمام هستیم خندیدن توست..


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوسیدن ، sms boos

برو بشین رو پشت بوم روتو بکن به آسمون در جهت وزش باد یه بوس فرستادم برات

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

تمام شیرینی عسل از بوسه است

پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است

بهترین هدیه پس از یک انتظار

بشنوید از من فقط یک بوسه است


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

به قربون موبایل توی دستت

که بوسه می زنه انگشت شستت

الهی من بشم صفحه موبایلت

که تو سیلم کنی با چشم مستت


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

ای بنازم گل لب مرمر دندان تو را / باغ صد رنگ ندارد لب خندان تو را

می و میخانه کجا حال نگاه تو کجا؟؟ / که ندارد بشری حالت چشمان تو را

لب به دندان گزم از حسرت یک بوسه ی گرم / چون به لبخند ببینم لب و دندان تو را

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

بسی مستی در ان چشم سیاه است

مرا صد آفرین در هر نگاه است

تبی از بوسه ی گرم تو دارم

بر این تب آتش لب ها گواه است


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

سکوت مقدس عشق را میستایم بر لبهای بسته اش بوسه میزنم شاید مرحمی باشد برای

فریاد در گلو مانده ام سکوت میکنم ،

صبر میکنم  و همین است که مرا هر روز به عشق مجنون تر میکند


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

اگه تونستی زیر آب یه نفس عمیق بکشی یا اگه تونستی یه بوسه به آتیش بزنی

یا اگه تونستی همه ی ستاره های آسمون رو بشماری اون وقت من می تونم تو رو فراموش کنم


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

عزیزم، بوسم میدی . بوسم میدی .بوسم میدی .بوسم میدی .

خیلی بو سم میدی، سم پاشی می کردی؟


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

اگه نمیزاری بوست کنم اگه نمیزاری نازت کنم اگه نمیزاری بغلت کنم

حداقل بزار جیگرتو بخورم که آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

هر کسی بوسه ستاند ز لب یار کسی/بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند . . .

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

وقت رفتن همه را می بوسید

به من از دور نگاهش را داد

یادگاری به همه داد و به من

انتظار سر راهش را داد


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

سلام ؛ من پستچی هستم با پست سفارشی واستون یه بوس فرستادن اگه ممکنه لپ تون رو جلو بیارین تحویل بگیرین

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد

امشب برایت غروب میکنم آسمان من کجایی؟


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

عشقی که تو را نثار ره کردم در سینه ی دیگری نخواهی یافت

زان بوسه که بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذری نخواهی یافت

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

می دونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رو میبندی؟

وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو میبندی؟

وقتی میخوای خدارو صدا کنی چشمهات رو میبندی؟

وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشمهات رو میبندی؟

چون قشنگ ترین لحظات این دنیا قابل دیدن نیستن !

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

سه ستاره تقدیم تو باد ، یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه ،

یه ستاره پر امید واسه هرکس که تو رو دید ، یه ستاره پر رویا که قشنگه با تو دنیا .

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

و هزار گلپونه بوسه به چشمانت هدیه می دهم. قابل ناز چشمانت را ندارد.

دیروز یادگاری هایت همدم من شدند و به حرفهای نگفته من گوش دادند.

و برایم دلسوزی کردند. البته به روش خودشان که همان سکوت تکراری بود و یادآوری خاطرات با تو بودن

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

نیازمند لبت،جان بوسه خواه من است / نگاه کن به نیازی که در نگاه من است

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

درشیرینی بوسه غرق بودیم  ، که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم

وفهمیدم که این بوسه جدایی است . . .


.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

من گل پژمرده ای هستم ، چشمهایم چشمه خشک کویر ،

تشنه یک بوسه خورشید ، تشنه یک قطره شبنم . . .

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

دیشب باران قرار با پنجره داشت / روبوسی آبدار با پنجره داشت

یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد / چک چک ، چک چک … چکار با پنجره داشت  . . .

.

.

.

اس ام اس بوسه ، اس ام اس بوس ، sms boos

یه بوسه یه حقه عاشقانه‌ ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است .

می‌بوسمت!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://nazi-joon.blogfa.com

سلام
خوبی؟
مرسییییییی اس ها خیلی قشنگ بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد