sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

sms تاپ

اس ام اس و مطالب خواندنی......

بهترین اس ام اس های عاشقانه

 

 

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه 

 

بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست ،
آه ! بی تاب شدن
عادت کم حوصله هاست

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 www.smstap.blogsky.com

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت،
ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !!
….
تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی …!

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

عـــشــق و شــــعور و اعتبار ، کالای بازارِ کـــساد
سوداگران در شکل دوست ، بر نارفیقان شرم باد..

 

 www.smstap.blogsky.com

 

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک نیست تو بزرگی

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

هیچ کجا
جز خواب روی بازوهای مردانه ات ،
امنیت را معنا نمیکند
برایم

 www.smstap.blogsky.com

  - – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

اشکهایم که سرازیر میشوند……

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد…

عجیب سرد است هوای نبودنت

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

دوستی تکرار دوستت دارم نیست
دوستی فهمیدن
ناگفته های کسی است که دوستش داری

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم …. عمرم بود

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 

قلب کال مـن

در فصل دست های تــو می رسـد

فصـلی برای تمـــــام رؤیــاها

دستــی برای تمـــام فصل ها

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم
گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم
در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم
که من از عشق تو
محتاج و فقیرم چه کنم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

وقتی تو با تبر درختان دلم را قطع می کردی! تنها سلاح من…ان قیچی بود! که ارام ارام…خاطراتم را کوتاه می کرد

 www.smstap.blogsky.com

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 

رهایم کردی
چرا که
برهنگی ات را نجویدم
بوسه هایت را ندریدم
…و طعم گس گناه را …نچشیدم
رهایم کردی
چون؟!؟عشق ورزیدم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وفتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت

با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

روزها میگذرند از روزی که با تو ام و من هنوز نمیدانم کدامینم، آن من سرسخت مغرورم یا من مغلوب دیرینم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

نقش اشکهایم را ، که با آهنگ غمناک تنهایی دلم روی دیوار خانه ی دلتنگیهایم می رقصند ، می کشم ! به امید اینکه روزی با اولین باران پاییزی شسته شوند

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 

افسانه ها را رها کن

دوری و دوستی کدام است؟؟

فاصله هایند که عشق را می بلعند …
تو اگر نباشی……..

دیگری جایت را پر میکند!!

به همین سادگی.!!!

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

به دلم افتاده بود که امشب حتماً
خوابت را می بینم …..
آنقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

تو که رفتی دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه … غـــــریبه !

این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

از مردم به خاطر دوست نداشتنتون انتقام نگیرید؛ نداشتن یک چیزی هیچ‌وقت گناه نیست

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

وقتی زیادی به کسی بگی دوست دارم ….خیال میکنه احساستو به حراج گذاشتی….تو حراجی هم چیز خوبی گیر آدم نمیاد…پس یه کم جلو اون زبونتو بگیر..

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

آرزوهایت بلند بود
دست های من کوتاه
تو نردبان خواسته بودی
من صندلی بودم
با این همه
…فراموشم مکن
وقتی بر صندلی
فرسوده ات نشسته ای
و به ماه فکر می کنی.

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

از خدا نخواه که همه دنیا رابه تو بدهد , از خدا بخواه کسی را به تو بدهد که تو را به همه

دنیا ندهد

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 

تنهایی هایتان را پیش ‌فروش نکنید … فصل ‌اش که برسد به قیمت میخرند

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسم

قلبم خیس دلتنگی است وچشمانم طوفانی

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

 

چه زود با هـم بودنمان خاطره شد ….

و  کاش خاطره هامان بیرنگ نشود

بیا گه گاهی به حرمت لحظاتی که با هم بودیم حتی با پیامکی هم شده نگذاریم خاطراتمان محو شوند

تنها با یک جمله

.

.

. به یادتم

 

 www.smstap.blogsky.com

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

بهترین روزهایت را به کسانی هدیه کن که بدترین روزها در کنارت بودند

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

بزرگ که می شوی
غصه هایت زودتر از خودت قد می کشند
دردهایت نیز
…غافل از آنکه لبخندهایت را
در آلبوم
کودکیت جا گذاشته ای
شاید بزرگ شدن اتفاق خوبی نباشد

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم

وتو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می ایی

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

حالا فهمیدم چرا ترکم کرد و رفت
من میخواستم مالک دلش باشم
امـــا او
فقط یک
مستـاجر میخواست !!!

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - –

جدا که شدیم

هر دو به
یک احساس رسیدیم

تو به “فراغــــــت”

من  به “فراقــــت”

یک
حرف تفاوت که مهم نیست

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

رقیبی ندارم جزء آیینه
که هر روز تو را نگاه میکند
او را هم شکست خواهم داد

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

به یادت هستم بی هیچ بهانه ای ، شاید دوست داشتن همین باشد

 

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

یه حالی دارم این روزها
نه آرومم نه آشوبم !
به
حالم اعتباری نیستتو که باشی منم خوبم ..

 www.smstap.blogsky.com

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

چنــد ساعتی با هم بودیــم!

من بــه تــو نگــاه میکردم ..

و .. تــو به ساعتت ؛

تـــو قرار داشتی و .. من بی قــراری!

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

هیچ اتفاق خاصی نیفتاده! ستون حوادث خالیست…

هنوز زنده ام بی تو! باورت میشود؟

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

به من نگاه کن وببین سوختم وآه نمیکشم
توشعله ای ولی من ازعشق توپانمیکشم
نیستی ولی به غیرتو با کسی مانمیشوم
من از
حصارعشق توآسان رها نمیشوم

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

هرچه دلدار بکرد با دل ما خوش باشد
خوش بسوزد دل ما گر دل او خوش باشد
ما که رفتیم ولی یاد دلش در دل ماست
خوش بمانم که اگر بی دل ما خوش باشد

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

بـه فکر نــوازش دست های منی!

بی آنکــه بدانی ؛

دلـــم است کــه تنهــا مانــده ..
دست هایــم ، دو تاینــد!

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

این دل اگر کم است بگو سر بیاورم

یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم

خیلی خلاصه عرض کنم ” دوست دارمت ”

دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

چه شباهت متفــاوتی بیت ماست ..

تـــو دل شکستــه ای ؛من دلشکستـــه ام !

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است،

که در خیال خودم بی خیال ما نشدی…

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

قرارمان بهشت

پای درخت ممنوعه

تو بگویی

“سیب”
من از لبت بچینم این بار.

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

امروز…

انگار کسی آمد…

و هوای دلتنگی ات را …

هی در آسمان اتاقم پاشید …

و تو نبودی……

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

چیزی شبیه به “معجزه” است.

وقتی هر شب به خیر می گذرد

بی آنکه کسی به تو بگوید

“شب به خیر

 www.smstap.blogsky.com

 

 

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

میدانم از خود خواهی است که تو را برای خود می خواهم

و تو هم انقدر رئوفی که خود را متعلق به همه میدانی . . .

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

باید ببینمت !
چرا که روی نوار قلبی ام

پیوسته نام تو بود

و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام

تو را تجویز کرده است . .

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

برای زندگی

نه سقف می خواهم

نه زمین!

نقشه ی جغرافیایی دستهایت

کافیست..

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

چقدر سیاه است!

دلت را نمی گویم…

با چشمهایت هم نیستم

موهایت
حلقه

حلقه
زنجیر

پابندم کرده

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

شبی خواهد امد که تو در کنارم ارام میخوابی ومن تنها نگاهت میکنم اشک میریزم و من همچون نگهبانی تو را تا صبح میپایم و تو اسوده در خوابی

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

سرم را روی شانه ات بگذار
تا من گلهای پیراهنت را ،

آب دهم …!

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

تو فقط بمون کنارم

میشکنه بی تو حصارم

تو که میدونی به جز تو

تو دلم کسی ندارم

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

بیا خودمان باشیم

تو حرف بزنی ، من نگاه کنم

من نگاه کنم ، تو بخوانی
و بعد لبخند بزنیم بر این همه دیوانگی

برای انتقام از

فرداهایی که برای ما نیست

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - –

دل بسوی تو نظر بر چپ و راست

تا نگویند رقیبان که تو منظور منی

دیگران چون بروند از نظر از دل بروند

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

این شعرها دیگر برای هیچ‌کس نیست
نه! در دلم انگار جای هیچ‌کس نیست
آن‌قدر تنهایم که حتی دردهایم
دیگر
شبیه دردهای هیچ‌کس نیست

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

گر توانی ای صبا بگذر شبی در کوی او

ور دلت خواهد ببر از ما پیامی سوی او

گر دلم را بینی آنجا گو حرامت باد وصل

من چنین محروم و تو پیوسته همزانوی او

 www.smstap.blogsky.com

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

وقتی دلت با من نیست ، بودنت هیچ مشکلی را حل نمی کند

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

حرم نفسهایت
مرا به دنیای دیوانگان راهی می کند
پادشاهی کن
تو پادشاه قصر دلم باش
و من بانوی قلمرو قلبت

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

گل را دوست دارم
چون رنگ خون است
خون را دوست دارم
زیرا در رگ جاری است
رگ را دوست دارم
چون به قلب راه دارد
قلب را دوست دارم
برای اینکه جایگاه توست

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

هر کسی سزاوار ارزشمند شدن و معشوق دیگران بودن است
و من
سرافرازم که عاشق تو شدم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

با دوست بگویید که دیگر نکند ناز

ما را هوس ناز کشیدن به جهان نیست

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

شنیدستم غمم را می خوری این هم غم دیگر

دلت بر ماتمم می سوزد اینهم ماتم دیگر

به دل هر راز گفتم بر لب آوردش دم دیگر

چه سازم تا بدست آرم جز این دل محرم دیگر

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

اشتباه از من بود
پر رنگ نوشته بودمت بر
کتیبه دلم
به سختی پاک می شوی

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

بی همگان به سر شود … “

و من …

خیلی نگران شده ام …

چون

دیگر دارد بی تو هم به سر می شود انگار …

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

برای پروانه شدن پیله ی دستان ِ تو کافی ست من را محکم تر در آغوش بگیر

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

دلم را که مرور میکنم
تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم…….
روی آن
نقطه هم
میخ میکوبم
و قاب عکس تو را می اویزم

 www.smstap.blogsky.com

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست

دست واژه ها را می گیرم

و به دیدنت می آیـــم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد

 

بقیه در ادامه مطلب

 

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

با من بمـــان … آن‌ها که رفتن شان را طـــاقت آوردم … تـــو نبودند

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

من
از هرچه که عقل و حرف و منطق کت شلوارست خسته ام! بازویی می خواهم…

برای چرتی کوتاه!

نشسته بر نیمکت ایستگاهی پرت!پنج دقیقه پیش از رسیدن قطار  واپسین

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

نـیمـکتِ بـا هـم بودنمـان تنـهاسـت

مـن دل نـشستـن نـدارم ،

تــو دلـیـل نـشستـن !…

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم…

هرجا که دلت می خواهد برو …

فقط آرزو می کنم …

وفتی دوباره هوای من به سرت زد…

آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت باز هم آرام نگیری …

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

دلم اگر
به وسعت آسمان باشد
که تو می گویی
باز برای تو
 تنگ است

 – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 www.smstap.blogsky.com

 

نمیدانم !
دل من نازک است
یا چشمان تو تـیز!
هر چه
نگاه به تو می دوزم
بند دلم
پاره می شود

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

شانه هایت را کم دارم

برای شکسـتن بغض باروری

که تا لبه پلکهـایم

بالا آمده است ؛

پناهم می دهی؟؟

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

بودنت اینجا، هر لحظه اش یک اتفاق تازه است برایم!

هیچ وقت رنگ عادت نمی گیرد لحظه های با تو بودن!
و نمی دانم راز زود عادت کردنت را…
به دقایق نبودن!!

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

بی جا نبود که رفتی بی جا من بودم که جایی برای ماندن نداشتم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

بگذار دوست داشتنهایم را در دلم پنهان بدارم

ودنیایم را با دوست داشتن هایت بسازم
.
.
.

نگاه کن دنیایمان یکیست!

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

عجیب است دریا

همین که غرقش می شوی

پس می زند تو را

مثل تو

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

پرگـــار های خوبی شده ایم ،

همدیگر را خوب دور می زنیــــم…

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

نکنه پنجره ت رو یکی ببنده ! نازنین !
نکنه چشمکت رو بدزدن از شب زمین !
بی تو من جایی ندارم تو تموم آسمون !
بی تو من سایه ی یک
ستاره ام ! فقط همین

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

گیرم که از دیوار کوتاه دلم ساده میپری

با حصار بلند خیالم چه میکنی؟

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

برگرد و همه ی دنیا را غافلگیر کن من حتی با خدا هم شرط بستم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

گر بدانم نیستی غمی نیست زتنهایی
اینکه هستی و
تنهایم غم دارم

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

نمیدونم حقیقت چیه و به چی میشه گفت حقیقت؟
اما اینو خوب میدونم که دل ِ تنگ و
خسته ی من، بزرگترین حقیقت ِ امروز و فردای منه.

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

به دلم آمد

می آیی

آمدی

دلم رفت

 www.smstap.blogsky.com

  - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

دلم میخواهد کسی «باشد»

«خوب» باشد…«مهربان »‌ باشد…« بس» باشد…
همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد…
فقط برای من

- – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – - – -

دستم را بگیرو مرا به دور دست هایی ببر که
در دسترس هیچ دستی نباشم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

حالا که نیستی…من به پرندگان حق می دهم…که نخوانند…همین طور به خورشید…که مضحک و منگ…مثل یک دلقک دیوانه از کوچه ها بگذرد

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

به هیچ روزی پ‍‍س ات نمی‌دهم! به هیچ ساعتی به هیچ دقیقه‌ای به هیچ، هیچی! سخت چسبیده‌ام تمامت را

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

استخاره میزنم
ازبرگ برگ تنت
به نیت
چشیدن شیرینی لبانت …

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

انقدر به نازوغمزه افسون کردی
تا جام دل مرا پر از خون کردی

با ناز نگاهت عقل من دزدیدی
لیلی نشدی مرا چو مجنون کردی

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

زیبا ترین بهانه تویی زنده ام اگر

می میرم و به دوریت عادت نمی کنم

معشوق مایی و منظور دیگران دگر

حاشا نکن ز من که حسادت نمی کنم

- – - – - – - – - – - – - – – - – - – - – - – -

 

 www.smstap.blogsky.com

 www.smstap.blogsky.com

نظرات 3 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

به نظر من که مبهم نبود
هر روز دم در خونه‌ی لیلا اینا وایمیستادیم به حرف زدن یعنی( تو کوچه ایستاده با هم حرف می‌زدیم)
نمی‌دونم چی می‌خواستن درست کنن اما نکرد یعنی( کل جعبه ابزارش رو با خودش نبرد می‌رفت دونه دونه آچار و پیچ گوشتی با خودش می‌برد)
گرفتی جریانو؟
حالا من نفهمیدم تو اون جمله آخرت چی نوشتی؟

مهرناز چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://nazi-joon.blogfa.com

علیرضا انگار دلت کتک میخوادااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من نمیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرناز جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://mehrnaz-joon.blogfa.com

سلام
آدرس قبلی امnazi-joon.blogfa.com
آدرس جدیدمmehrnaz-joon.blogfa.com(صدای پای آب)
درستش کن بی زحمت
کامنتمو دیدی خبر بده
منتظرماااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد